26. 9. 2011

Německá cesta tance 1

Tanec v Německu měl svůj vývoj. Velký boom zažil s přívalem emigrantů z Turecka a proto máme šanci vidět dost často turecký styl a německým (ne)vkusem. Kdo byl někdy v Německu na festivalech, ví co myslím :)

Jsou samozřejmě výjimky a já bych teď ráda jmenovala Nabilu Sabhu, která má pro můj taneční vývoj zásadní vliv (nejen ona, ale o tom později). Pokud máte možnost vidět její vystoupení a víte, že se jedná o paní ve středním věku, je naprosto úžasné s jakou energií a stylem dokáže zatančit. Má svůj styl, nikam se neškatulkuje a člověk ji vždy rád vidí. Již několik mnoho let pořádá festivaly a akce v Berlíně a jedná se o jedny z největších. Osobně mám její tanec velmi ráda a jestli takto budu v jejích letech tančit - hurá!!!

Od roku 2007 jsem se na její akce vydávala, nejdřív na openstage, kde si mě všimla, následně jsme spolu komunikovaly pravidelně emailem, následně jsem pomáhala prodávat její magazín Belly Divas. Vždy když jsme se viděly, říkala mi, jak jsem se zlepšila a jak mi to sluší, což mě vždy pošouplo o kousek dál, abych ji příště nezklamala :) a jelikož naše spolupráce byla hlubšího rázu, pozvala mě na festival Young Bellystars - představující mladé nadějné tanečnice, kde jsem vystupovala a učila seminář se 30 studentkami. Psal se rok 2009 a pro mě to byla úžasná příležitost a obrovská podpora v tanečním růstu. Nabila mě a ostatní tanečnice, se kterými takto spolupracuje vždy vřele a domácky přivítá, což člověk ocení po návštěvě festivalů tipu "buď ráda, že jsi tu", velmi ocení!

Nabila mě takto podporuje a inspiruje od začátku a letos budu vystupovat a učit na jejím festivalu - Bazar Oriental, který je v Německu jedním z nejkvalitnějších a letos se tam sejde pěkná parta - Shereen, Mercedes... a já se skupinou, která taky vystupuje :)

Moc se těším a snad se mi podaří Nabilu přivézt do ČR a zdejší tanečnice ocení její kvality!

Sheyla



Žádné komentáře:

Okomentovat